Βιογραφικό

Κυριαζή Αλεξάνδρα BSc., MSc.

Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Πατρών στο τμήμα λογοθεραπείας και εξειδικεύθηκε στην παιδική ψυχοπαθολογία στο Suor Orsola Benincasa στη Νάπολη αποκτώντας πτυχίο master.

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση διάρκειας 720 ωρών σε θεραπευτικό κέντρο στην Πάτρα καθώς πρόσφερε υπηρεσίες, αξιολόγησης και παρέμβασης σε περιστατικά στη συνέχεια εργάστηκε σε μεγάλα παιδιατρικά κέντρα της Πάτρας παρέχοντας υπηρεσίες αξιολόγησης και παρέμβασης σε μεγάλη γκάμα διαταραχών λόγου/ομιλίας και επικοινωνίας. Πρόσφερε υπηρεσίες στο Ειδικό Σχολείο Πατρών και έλαβε εμπειρία πάνω σε νοητική υστέρηση, δυσαρθρία και στις αναπτυξιακές διαταραχές ΔΑΦ (αυτισμός), επίσης στο Δημοτικό Σχολείο Πατρών απέκτησε εμπειρία πάνω σε μαθησιακές δυσκολίες και φωνολογικές διαταραχές, στο Νηπιαγωγείο Πατρών έλαβε εμπειρία πάνω στις αρθρώτικές και φωνολογικές διαταραχές και τέλος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών (ΡΙΟ) απέκτησε γνώση πάνω σε διαταραχή ομιλίας (δυσαρθρία), διαταραχή φωνής και διαταραχή λόγου (αφασία) καθώς και διαταραχές κατάποσης.

Κυριαζή Αλεξάνδρα BSc., MSc.

Σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Πατρών στο τμήμα λογοθεραπείας και εξειδικεύθηκε στην παιδική ψυχοπαθολογία στο Suor Orsola Benincasa στη Νάπολη αποκτώντας πτυχίο master.

Πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση διάρκειας 720 ωρών σε θεραπευτικό κέντρο στην Πάτρα καθώς πρόσφερε υπηρεσίες, αξιολόγησης και παρέμβασης σε περιστατικά στη συνέχεια εργάστηκε σε μεγάλα παιδιατρικά κέντρα της Πάτρας παρέχοντας υπηρεσίες αξιολόγησης και παρέμβασης σε μεγάλη γκάμα διαταραχών λόγου/ομιλίας και επικοινωνίας. Πρόσφερε υπηρεσίες στο Ειδικό Σχολείο Πατρών και έλαβε εμπειρία πάνω σε νοητική υστέρηση, δυσαρθρία και στις αναπτυξιακές διαταραχές ΔΑΦ (αυτισμός), επίσης στο Δημοτικό Σχολείο Πατρών απέκτησε εμπειρία πάνω σε μαθησιακές δυσκολίες και φωνολογικές διαταραχές, στο Νηπιαγωγείο Πατρών έλαβε εμπειρία πάνω στις αρθρώτικές και φωνολογικές διαταραχές και τέλος στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών (ΡΙΟ) απέκτησε γνώση πάνω σε διαταραχή ομιλίας (δυσαρθρία), διαταραχή φωνής και διαταραχή λόγου (αφασία) καθώς και διαταραχές κατάποσης.

Σε επίπεδο έρευνας έχει συμμετάσχει και παρακολουθήσει συνέδρια ανά την Ελλάδα.

Στο πλαίσιο επαγγελματικής εξέλιξης και πρόσθετης επιμόρφωσης έχει παρακολουθήσει και λάβει εκπαίδευση πάνω στα:

Βασισμένη στην εμπειρία της αναλαμβάνει αποκλειστικά περιστατικά παιδιατρικής λογοθεραπείας όλων των διαταραχών.

Συνοψίζοντας η επιμόρφωση της δε σταματά καθώς παρακολουθεί πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων λαμβάνοντας γνώση πάνω στις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές τεχνικές εξατομικευμένης παρέμβασης θέτοντας ως στόχο η ίδια και η ομάδα της να δημιουργήσουν ολιστικές μεθόδους αποτελεσματικής θεραπείας.